7-14-8,blok keruing,
taman desa menium,
equine park,seri kembangan
Selangor.
Tel.no: 012-3331032
email: deqya5@gmail.com
web: http://nadyamakeover.blogspot.com

Monday, September 26, 2011

KHAS BUAT PENGUNJUNG BLOG NADYAMAKEOVER

salam buat pengunjung blog NADYAMAKEOVER nie...

pertama sekali saya nak minta maaf andai blog nie lama tidak berupdate dengan gambar2 baru..bukan saya tak nak update tapi setiap kali saya cuba untuk upload gambar pasti akan berlaku error pada gambar yang diupload..saya x tahu samada laptop saya yang problem @ memang ada masalah dengan blog saya nie..

oleh yang demikian, untuk memudahkan para pengunjung blog saya ini untuk melihat hasil makeup terkini bole la view di FACEBOOK saya. anda boleh la add saya dengan mencari NADIAH ALHADI @ deqya5@gmail.com.

tempahan untuk tahun 2012 telah dibuka untuk bakal2 pengantin yang ingin melangsungkan perkahwinan @ pada mereka yang ingin bertunang dan masih mencari jurusolek untuk hari bahagia, bole la contact saya di talian 012-3331032 atau email ke deqya5@gmail.com sekiranya ada sebarang pertanyaan berkaitan pakej andaman.

namun demikian untuk tempahan yang ingin dibuat pada bulan MEI - OGOS 2012, saya terpaksa tolak memandangkan saya akan melalui fasa berpantang kerana sekarang saya sedang mengandung anak ke-2..^-^

so,kepada anda diluar sana yang masih tercari2 khidmat jurusolek untuk sebarang majlis,jangan segan2 untuk hubungi saya ok..insyallah, saya tidak akan mengecewakan anda...sehingga berjumpa lagi...assalamualaikum..;)

No comments: