7-14-8,blok keruing,
taman desa menium,
equine park,seri kembangan
Selangor.
Tel.no: 012-3331032
email: deqya5@gmail.com
web: http://nadyamakeover.blogspot.com

Saturday, August 14, 2010

Follow de nshima makeup team untuk shooting drama raya - odisi raya mat jizan lagi

lokasi: astro, jj equine, taman puncak jalil
artis: acong, tauke, zizan, memey, ebby yus, marissa, isma, zul, along.

~saya dan nisa~
(shima team)

~acong sweetchild~

~zizan raja lawak~

~tauke raja lawak~

~memey~

~saya sebagai extra~

~ketika di lokasi shooting~

~krew2 yangterlibat~

~saya dan kak gee makeup artist astro~

~abg ebby yus~

alhamdulillah, pengalaman berada di lokasi shooting selama 3 hari memang satu pengalaman yang tak akan saya lupakan..terima kasih pada kak shima sebab bagi peluang pada saya...dan yang paling bestnye, saya dapat berlakon dalam drama nie walaupun sebagai extra..hehehe...
dan buat korang semua, jangan lupa menyaksikan drama odisi raya nie pada hari raya pertama jam 10 pagi di channel 104...sangat best....v(^-^)

No comments: